Novoroční příspěvek

Všem čtenářům bych chtěla popřát do nového roku 2015 vše nejlepší!

Je docela běžné, že na konci roku bilancujeme právě končící rok. V tomto příspěvku bych tedy ráda shrnula svůj první rok blogování. Tento blog jsem začala psát v srpnu. Nebyla jsem si jistá, jestli budu schopná psát pravidelně, ale teď už bloguju pět měsíců. Napsala jsem okolo 20 článků. Celkový počet přístupů na stránku je více než 480. Nejvíce čtenářů je z České republiky, Spojeného království a Spojených států amerických. Na blog jsem nahrála více než 100 fotek. Také mi na blogu přibyl první (a zatím i poslední) komentář. Blog sledují 2 lidé. Už se nemůžu dočkat, jak se budou tato čísla měnit v průběhu roku!

Protože mě psaní blogu začalo opravdu bavit a chtěla bych nejenom pokračovat v psaní, ale i blog tak nějak celkově vylepšit, rozhodla jsem se zapsat do kurzu o blogování. Začíná příští pondělí a bude trvat 4 týdny. Zatím jsem prostě jen psala a nahrávala fotky a možná už je čas, abych stránku někam posunula…  Jsem opravdu zvědavá, jak tento kurz blog změní. Držte mi pěsti!

Leave a comment

