Napotřetí to vyšlo – Housata

Housata a káčata kolem kanálu naháním už od dubna, ale až napotřetí se mi podařilo nějaká zahlédnout. V dubnu možná bylo moc brzo… Včera jsem viděla dokonce skupinku hus s housaty a kačen s káčaty, ale bohužel jsem s sebou neměla foťák…

Housata jsou velice fotogenická, nemyslíte?

2 Comments Add yours

  1. Mara Eastern says:

    Housátka jsou rozkošná 🙂 Moc se mi líbí nová šablona / téma blogu!

    Like

    1. Já už se těším na příští jaro, až budou nová! A děkuji.

      Liked by 1 person

Leave a comment

